Váš košík obsahuje
položek
o celkové hodnotě
s DPH
  • Zobrazit

Zasílání do zahraničí

Zasíláme na Slovensko

 
Doprava do Slovenské republiky je u nás možná dvěmi způsoby.
  • Pomocí České pošty, kde je nutné vzhledem k poplatku při převodu částky mezi zeměmi v rámci platby při převzetí (dobírky) provést platbu předem.
  • Vyzvednutí zásilky osobně na některém odběrovém místě sítě Uloženka nebo Zásilkovna

Cena dopravného - Slovenská Republika


Slovensko Cena dopravy
Česká pošta pro Slovensko (pouze platba předem) 150 Kč
Uloženka - výdejní místa   59 Kč
Zásilkovna - výdejní místa   59 Kč


Možnosti platby


Dobírka - pouze pro odběrová místa Uloženka a Zásilkovna
Nejběžněji používaná platební metoda. Částku za zboží, která je uvedená ve vaší objednávce, unhradíte v okamžiku převzetí zboží na vybraném odběrovém místě.

Bankovní převod
Platbu můžete uskutečnit předem bankovním převodem na náš účet. Po odeslání objednávky se zobrazí údaje potřebné pro převod peněz – částka, číslo našeho účtu, variabilní symbol (číslo vaší objednávky). Tyto informace vám budou zároveň zaslány v potvrzení objednávky na váš email. Po provedení platby nám jsou peníze na účet připsány obvykle během 1-3 pracovních dní. Zboží odesíláme ihned po obdržení platby (pokud je skladem).  
  • Číslo účtu IBAN: CZ87 0800 0000 0007 3507 5329
  • Název účtu příjemnce: HEMIKL PARTNER TRIO s.r.o.
  • Adresa příjemce (nepovinné): Čs. armády 242
  • Swiftová adresa banky příjemce, BIC: GIBACZPX
Čtěte pozorně - Platba předem ze Slovenské republiky může být realizována i v měně €. Cena v  € Vám na požádání sdělíme. Při platbě předem ze Slovenska se naše firma odmítá podílet na úhradě bankovních poplatků za mezinárodní platební styk. Je nutné aby při sestavování příkazu k úhradě bylo použito typ poplatku "OUR". Pokud tedy nebude na náš účet připsána kompletní částka z potvrzené objednávky, bude platba vrácena a zboží nebude dodáno.


Možnosti dopravy

Česká pošta na Slovensko

  • ŽÁDNÉ CHOZENÍ NA POŠTU - DORUČENÍ PŘÍMO DO VAŠICH RUKOU!
  • Garance doručení přímo do rukou adresáta.
  • Zákazník si může upravit čas nebo způsob doručení.
  • Zákazník je informován o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání.
  • Kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v online systému České pošty - Track & Trace
  • Zákazník si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní nebo jako odesílatel můžete sám prodloužením úložní doby na 15 dní zvýšit pravděpodobnost, že si zákazník balík vyzvedne.
  • V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky
  • Nepřehlédněte - zásilku doručovanou poštou si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození odmítněte jej převzít. V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem. Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte. Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, pošta reklamaci neuzná. Za poškození vlivem přepravy neručíme.
  • Cena dopravy 150 Kč, není možné platit zboží na dobírku.

Uloženka výdenjní místa - HeurekaPoint - DPD Parcelshop

  • Ušetříte za poštovné, nejlepší cena oproti doručení Českou poštou
  • Sámi si určíte, kdy si zboží vyzvednete
  • Dlouhá otevírací doba výdejních míst i velice dobrá dopravní dostupnost
  • O tom, že je zásilka připravena k odběru Vás Uloženka, provozovatel HeurekaPointu, informuje SMS zprávou a emailem. Následně běží standardní 7 denní lhůta na vyzvednutí zásilky.
  • V případě, že je zásilka na dobírku, je Vám vydána na základě informace o čísle objednávky a uhrazení celé dobírkové částky v hotovosti. Na pobočkách nepřijímají platby kartou.
  • V případě, že zásilka byla hrazena předem, vyžadujeme předložení dokladu totožnosti, případně si můžete sjednat, že Vám zásilka bude vydána tzv. „Na heslo“. V takovém případě není vyžadován žádný doklad, ale pouze heslo a číslo objednávky.
  • Pro další informace navštivte HeurekaPoint.cz nebo provozovatele Ulozenka.cz.
  • Nepřehlédněte - zásilku jež převezmete na odběrovém místě si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození odmítněte jej převzít. V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před obsluhou. Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte. Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, Ulozenka.cz reklamaci neuzná. Za poškození vlivem přepravy neručíme.
  • Cena dopravy 59 Kč
  • NENÍ MOŽNÉ PLATIT KARTOU (z důvodu poplatku jež bychom Vám museli naúčtovat)

Zásilkovna - odběrová místa Z-Point

  • OSOBNÍ ODBĚR VE VÍCE JAK 50 POBOČKÁCH PO CELÉ SR ZA SUPER CENU!
  • Ušetříte tak 50-70% za dopravu! Protože nemusíte platit za to, že vám vaši zásilku někdo (ne)doveze až domu. U nás na pobočce Z-Point si ji můžete vyzvednout cestou z práce nebo z obchodu. Díky tomu je tak cena dopravy nižší
  • Zásilku si vyzvednete ve vybraném obchůdku či místě, který je do programu zapojen. Počet nových míst neustále roste a právě proto si vaši zásilku můžete vyzvednout nejen přímo v centru vašeho města, ale také u velkých obchodních center, či sídlišť. 
  • Každá pobočka - tedy každý Z-Point - má svůj vlastní charakter. Některé jsou v obchůdku s oblečením, jiné například v cukrárně. Zdá se vám to podivné? Zkuste to a uvidíte! Místo poznáte snadno, místa jsou označená vlaječkou do ulice a také nálepkou na vstupních dveřích, z ní vyčíst, jaké služby pobočka nabízí.
  • U každého Z-Pointu můžete narazit i na další služby, které Vám nikdo jiný nenabídne. - "Reklamační asistent", "Zkušební kabinka", "Zástupný prodej zboží", "Slevové kupóny".
  • Možnost vyzvednutí zásilky i na Slovensku
  • Zdarma Vám dojde sms a e-mail, jakmile bude zásilka připravena k výdeji a pokud zrovna nebudete mít čas, chuť či cestu, pak si ji budete moct vyzvednout kdykoli v následujícím týdnu (standartní doba uložení je 7 dní).
  • "Reklamační asistent" - V podstatě znamená přesně to, co říká název - vaši zásilku budete moci otevřít, zkontrolovat obsah a v případě potřeby reklamace, vyřídíme vše za Vás! Už tedy žádné telefonáty, zbytečné maily a dlouhá dohadovaní.
  • "Prodloužení úschovy zásilky" - Každou zásilku Vám na našem Z-Pointu uchováme minimálně týden. Nicméně v případě potřeby Vám prodloužíme úschovu klidně až na 3 týdny!
  • Cena dopravy 59 Kč
  • NENÍ MOŽNÉ PLATIT KARTOU (z důvodu poplatku jež bychom Vám museli naúčtovat)

KATEGORIE
Mohlo by vás zajímat
Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!
Platební metody
Akční nabídka

FastCentrik® - Pronájem e-shopu
Copywriting © HEMIKL PARTNER TRIO s.r.o. | všechna práva vyhrazena

JavaScript musí být povolen