Váš košík obsahuje
položek
o celkové hodnotě
s DPH
  • Zobrazit

Možnosti dopravy

Zasíláme po České republice a na Slovensko

    
DOPRAVA JE ZDARMA při nákupu nad 1 500 Kč po celé ČR!

Vaši objednávku expedujeme většinou následující pracovní den (platí pro zboží, které je aktuálně skladem). U zboží jež skladem není je čekací doba v závisloti na přijetí zboží od dodavatelů a je nejpozději následující den od obdržení zásilky od dodavatele expedována ke zákazníkovi. Zákazník je informován emailem o odeslání zásilky na jím zadanou adresu i s číslem zásilky pro její sledování u přepravce.
 

 

Cena dopravného Česká Republika


Česká republika Obj. do 1 500 Kč
(při platbě předem)
Obj. do 1 500 Kč Obj. nad 1 500 Kč
Česká pošta Balík do ruky   79 Kč   99 Kč ZDARMA
Česká pošta Balík na poštu 129 Kč 129 Kč ZDARMA
PPL kurýr 129 Kč 129 Kč ZDARMA
Uloženka - výdejní místa   39 Kč   39 Kč ZDARMA
Zásilkovna - výdejní místa   39 Kč   39 Kč ZDARMA
Poznámka.: Při objednání Řemínku Hirsch a volbě dopravy pomocí České pošty je zboží zasláno jako Cenné psaní.


Cena dopravného Slovenská Republika - více ZDE


Slovensko Cena dopravy
Česká pošta pro Slovensko (platba předem) 150 Kč
HeurekaPoint - pouze Bratislava   59 Kč
Zásilkovna pro SR   59 Kč
Poznámka: Objednávka s dopravou HeurekaPoint nebo Zásilkovnou není nutné platit předem a může se platit na Dobírku při vyzvednutí zásilky. Z důvodu poplatku při převodu částky mezi zeměmi v rámci platby při převzetí (dobírky) Vás chceme pořádat o shovívavost a důvěru, jelikož nabízíme pouze platby předem a bezhotovostně. Je to pouze k vůli vysokému poplatku, který byste museli zaplatit Vy naši zákazníci při převzetí.
Děkujeme za pochopení.

 


Česká pošta - Balík Na poštu

  • SAMI SI VYBERETE, NA KTERÉ POŠTĚ SI ZÁSILKU PŘEJETE VYZVEDNOUT!
  • Unikátní služba pro přepravu vnitrostátních balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice.
  • Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na zvolené poště, kdy se to hodí Vám.
  • Garance možnosti vyzvednutí na zvolené poště již následující pracovní den.
  • Podání balíku na většině pošt.
  • Kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v online systému České pošty - Track & Trace
  • Zákazníka pošta informuje o možnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a znovu v okamžiku uložení balíku na poště.
  • Zákazník si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní nebo jako odesílatel můžete sám prodloužením úložní doby na 15 dní zvýšit pravděpodobnost, že si zákazník balík vyzvedne.
  • Nepřehlédněte - zásilku doručovanou poštou si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození odmítněte jej převzít. V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem. Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte. Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, pošta reklamaci neuzná. Za poškození vlivem přepravy neručíme.
  • při nákupu nad 1500 Kč DOPRAVA ZDARMA



Česká pošta - Balík Do ruky  

  • ŽÁDNÉ CHOZENÍ NA POŠTU - DORUČENÍ PŘÍMO DO VAŠICH RUKOU!
  • Vnitrostátní přeprava balíků do hmotnosti 30 kg po celé České republice.
  • Garance doručení přímo do rukou adresáta již následující pracovní den od podání zásilky.
  • Zákazník si může upravit čas nebo způsob doručení.
  • Ve vybraných lokalitách nabídka volby odpoledního doručování.
  • Možnost garantovaného času dodání do 10./12./14. hodiny nebo v sobotu/neděli/státní svátek.
  • Zákazník je informován o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání.
  • Kde se váš balíček nachází si můžete ověrit v online systému České pošty - Track & Trace
  • Zákazník si může jednoduše prodloužit úložní dobu na poště ze standardních 7 na 15 dní nebo jako odesílatel můžete sám prodloužením úložní doby na 15 dní zvýšit pravděpodobnost, že si zákazník balík vyzvedne.
  • V případě, že vás doručovatel nezastihne na uvedené adrese, bude zásilka uložena na příslušné poště, s tím, že do schránky vám bude vložena informace o uložení zásilky
  • Nepřehlédněte - zásilku doručovanou poštou si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození odmítněte jej převzít. V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před poštovním doručovatelem. Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte. Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, pošta reklamaci neuzná. Za poškození vlivem přepravy neručíme.
  • při nákupu nad 1500 Kč DOPRAVA ZDARMA po celém území ČR.


PPL - kurýrní služba

  • objednaný produkt je doručen prostřednictvím PPL  a jejich nabízené služby Soukromá adresa
  • služba Soukromá adresa je celostátní expresní přeprava balíkových zásilek na soukromé adresy (B2C doručení)
  • proaktivní komunikace s příjemcem ze strany PPL - řidič před doručením kontaktuje příjemce tak, aby došlo k souladu potřeb obou subjektů
  • standardní doručení následující pracovní den 8:00 – 18:00 hod.
  • ve vybraných lokalitách možnost výběru z denního (8:00 – 18:00 hod.) nebo večerního doručení (17:00 a 21:00 hod.) – Zatím je poskytováno pouze v bývalých krajských a okresních městech, jejichž výčet naleznete zde
  • Zákaznická linka PPL - 840 775 775
  • Nepřehlédněte - zásilku doručovanou kurýrem si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození odmítněte jej převzít. V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před kurýrem. Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte. Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, PPL kurýrní služba reklamaci neuzná. Za poškození vlivem přepravy neručím
  • při nákupu nad 1500 Kč DOPRAVA ZDARMA po celém území ČR.
  • NENÍ MOŽNÉ PLATIT KARTOU (z důvodu poplatku jež bychom Vám museli naúčtovat)



ULOŽENKA výdejní místa - HeurekaPoint a DPD Parcelshop

  • OSOBNÍ ODBĚR VE více než 120 POBOČKÁCH PO CELÉ ČR ZA SUPER CENU!
  • Ušetříte za poštovné, nejlepší cena oproti doručení Českou poštou a PPL
  • Sámi si určíte, kdy a kde si zboží vyzvednete
  • Dlouhá otevírací doba výdejních míst i velice dobrá dopravní dostupnost
  • O tom, že je zásilka připravena k odběru Vás Uloženka, provozovatel HeurekaPointu, informuje SMS zprávou a emailem. Následně běží standardní 7 denní lhůta na vyzvednutí zásilky.
  • V případě, že je zásilka na dobírku, je Vám vydána na základě informace o čísle objednávky a uhrazení celé dobírkové částky v hotovosti. Na pobočkách nepřijímají platby kartou.
  • V případě, že zásilka byla hrazena předem, vyžadujeme předložení dokladu totožnosti, případně si můžete sjednat, že Vám zásilka bude vydána tzv. „Na heslo“. V takovém případě není vyžadován žádný doklad, ale pouze heslo a číslo objednávky.
  • Pro další informace navštivte HeurekaPoint.cz nebo provozovatele Ulozenka.cz.
  • Nepřehlédněte - zásilku jež převezmete na odběrovém místě si vždy pozorně prohlédněte a pokud balík vykazuje jakékoli známky mechanického poškození odmítněte jej převzít. V případě, že to bude možné, otevřete zásilku před obsluhou. Pokud bude jevit známky poškození, balík okamžitě reklamujte. Pokud balík s poškozením převezmete a na tuto skutečnost přijdete později, Ulozenka.cz reklamaci neuzná. Za poškození vlivem přepravy neručíme.
  • při nákupu nad 1500 Kč DOPRAVA ZDARMA po celém území ČR.
  • NENÍ MOŽNÉ PLATIT KARTOU (z důvodu poplatku jež bychom Vám museli naúčtovat)


Zásilkovna - odběrová místa Z-Point


  • OSOBNÍ ODBĚR VE VÍCE JAK 200 POBOČKÁCH PO CELÉ ČR ZA SUPER CENU!
    A 50 POBOČNÁCH PO SR
  • Ušetříte tak 50-70% za dopravu! Protože nemusíte platit za to, že vám vaši zásilku někdo (ne)doveze až domu. U nás na pobočce Z-Point si ji můžete vyzvednout cestou z práce nebo z obchodu. Díky tomu je tak cena dopravy nižší
  • Zásilku si vyzvednete ve vybraném obchůdku či místě, který je do programu zapojen. Počet nových míst neustále roste (k 1.2.2014 je jich už 121) a právě proto si vaši zásilku můžete vyzvednout nejen přímo v centru vašeho města, ale také u velkých obchodních center, či sídlišť. 
  • Každá pobočka - tedy každý Z-Point - má svůj vlastní charakter. Některé jsou v obchůdku s oblečením, jiné například v cukrárně. Zdá se vám to podivné? Zkuste to a uvidíte! Místo poznáte snadno, místa jsou označená vlaječkou do ulice a také nálepkou na vstupních dveřích, z ní vyčíst, jaké služby pobočka nabízí.
  • U každého Z-Pointu můžete narazit i na další služby, které Vám nikdo jiný nenabídne. - "Reklamační asistent", "Zkušební kabinka", "Zástupný prodej zboží", "Slevové kupóny".
  • Možnost vyzvednutí zásilky i na Slovensku
  • Zdarma Vám dojde sms a e-mail, jakmile bude zásilka připravena k výdeji a pokud zrovna nebudete mít čas, chuť či cestu, pak si ji budete moct vyzvednout kdykoli v následujícím týdnu (standartní doba uložení je 7 dní).
  • "Reklamační asistent" - V podstatě znamená přesně to, co říká název - vaši zásilku budete moci otevřít, zkontrolovat obsah a v případě potřeby reklamace, vyřídíme vše za Vás! Už tedy žádné telefonáty, zbytečné maily a dlouhá dohadovaní.
  • "Prodloužení úschovy zásilky" - Každou zásilku Vám na našem Z-Pointu uchováme minimálně týden. Nicméně v případě potřeby Vám prodloužíme úschovu klidně až na 3 týdny!
  • při nákupu nad 1500 Kč DOPRAVA ZDARMA po celém území ČR.
  • NENÍ MOŽNÉ PLATIT KARTOU (z důvodu poplatku jež bychom Vám museli naúčtovat)
KDE Výdejní místa najdete??



Osobní odběr - pouze po domluvě

Možnost si prohlédnout zboří před nákupem. Není problém se domluvit na předvedení více modelů apod. Platba probíhá pouze v hotovosti. Odpadá platba za dopravné a balné.
Osobní odběr je možný v okolí Bohumína, Orlové a Ostravě.




KATEGORIE
Mohlo by vás zajímat
Máte nápad, připomínku či vzkaz? Napište nám!
Platební metody
Akční nabídka

FastCentrik® - Pronájem e-shopu
Copywriting © HEMIKL PARTNER TRIO s.r.o. | všechna práva vyhrazena

JavaScript musí být povolen